سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هولوکاست بزرگ در بنگال(BENGAL )

هولوکاست بزرگ در بنگال(BENGAL   )

نویسنده  -   آنیل چاولا

(خلاصه مطلب: نسل کشی و  قتل عامی که دولت مستعمر انگلیس(بریتانیا ) علیه مردم بنگال انجام داده بودند بسیار بزرگتر، فاجعتر ، مخوف تر، جلادانهتر، بی رحمانهتر و وحشتنکتر از کشتار  یهودیان توسط هیتلار بود. وقت آن رسیده تا جنایاتکاران مجازات شود و به نسل بازماندگان از قربانیان آن قتل عام تاریخی غرامت داده شود.)

گفته میشود تاریخ توسط کسانی که برنده جنگ است، نوشته شده نه توسط بازندگان. یعنی

فقط طرفهای پیروز جنگ تاریخ مینویسند ,نه بازانده ها . لذا جای تعجب نیست ، تاریخ جنگ جهانی دوم توسط نویسندگان انگلیسی و آمریکایی نوشته شده است.   به ما گفته شده که جنگ لازم بود تا شریا اهریمن  نازیسم و ??هیتلر از زمین بطور کامل نپدید شود .آنها نازیسم و ??هیتلر   رابه عنوان شیاطین مطرح کردند چون, این  شیاطین شست میلیون یهود را کشتند. این امار یا ادعای در باره شماره کشته شدهگان فقط توسط مورخان یهودی و انگلستان ارایه شده، اما برای خیلی ها همیشه اغراق امیز بود و قابل قبول نیست.

  فصل اخر تاریخ جنگ جهانی دوم در اوایل اکتبر سال1945 میلادی در "محاکمه نورمبرگ"  نویشته شده است. در آن محاکمه آمریکا, انگلیس, فرانسه و شورای به عنوان دولت قاضی بیست و چهار نفر و شیش سازمان   را مجرم  اعلام کرد.  آن بیست و چهار نفر به عنوان عامل قتل عام های حساب شده متهم شدند که در آن  میلیون ها مردم کشته شده بودند .

ادامه دارد.....